tisdag 5 februari 2013

Tungt lastad

Efter att igår ha läst halva Torka aldrig tårar utan handskar 2. Sjukdomen bestämde jag mig för att det var säkrast att ta med en bok till för dagens pendeltågsresor. Att valet föll på Eld av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren gjorde visserligen packningen tung men åh, så skönt det var att kunna byta till något annat när mina egna tårar runnit lite för länge för att det skulle kännas riktigt bra där på tåget.

Det blir nog Eld även på hemresan och så Gardell i kväll.

2 kommentarer:

BokMamma sa...

Tack snälla Saga för det superfina paketet! Både dottern och jag blev väldigt glada. Du hade lyckats träffa precis rätt för vi hade ingen av böckerna.

Tack än en gång!

Saga sa...

Vad roligt att ni blev nöjda! Jag såg ju till att ställa frågor innan - det är så trist att få böcker man redan har.