onsdag 4 juli 2012

500

Det här är mitt femhundrade inlägg sedan jag startade bloggen för fyra och ett halvt år sedan. Den har haft en ganska tuff tillvaro i mitt liv. Ibland halvt, ibland helt bortglömd när allt annat som kallas Livet tagit all tid som stått till förfogande. Ibland tvärtom åtnjutandes en massa plats och energi men dessa ibland har varit få och sporadiska. Nåväl, vi får se om jag orkar femhundra inlägg till.

Själv skulle jag gärna vilja veta vilka egna inlägg andra bloggare är stärskilt stolta över eller har någon särskild relation till så här kommer mina "specialare":

Det här är ett kärleksbrev till biblioteken som jag är riktigt nöjd med, faktiskt.

Det här är en recension som jag inte var alldeles nöjd med men som lästes och uppskattades av författaren.

Och om någon läsare har några favoritinlägg här eller i sina egna bloggar så kommentera och länka gärna!

Inga kommentarer: