lördag 3 december 2011

Lätt frustration

Jag betar av de andra bokbytarnas enkätinlägg och så klart hittar jag självklara böcker till de flesta av dem (har dock inte läst all historik så det kan ju hända att det är något de redan har eller har läst) men vad gäller min egen står det just nu still. Jag vill så gärna att det ska bli bra men just nu känns det som om jag inte riktigt kommer vidare på de gemensamma nämnare vi har.

Jag pausar hjärnan vad gäller bokdelen och satsar lite på resten ett tag, tror jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag surfar runt på din blogg lite då och då och inser att vi nog har lite samma smak när det gäller böcker. Det känns lovande. Har lite idéer på vad som skulle kunna hamna i det gröna paketet...Du har en mycket trevlig blogg för övrigt! :)
En Bokvän

Saga sa...

Tack för berömmet! Samma smak är bra, då kan man utgå från sig själv men det finns ju en liten risk att det är något den andra redan har samlat på sig men ännu inte läst. Då gissade man i och för sig väldigt, väldigt bra och ska ha en eloge för det.